کاشکی دلم سنگ بود...

 

 

خاک

اونی که خاک پای همه میشه تا بیاد خودشو از زیر پای کسی بالا بکشه تا به سینش برسه و تو قلبش جا کنه , با یه نسیم کوچیک رفته و اسیر دست باد شده ... وقتی هیچ کس حتی دوست نداره کف پاشو هم روی خاک بذاره , وقتی همه کفش می پوشن , دیگه خاک کجا و دل کجا ...؟؟؟ همون بهتر که به کسی دل نبنده و خودشو به دست باد بده و هر جایی اون بردش بره ... منم همون خاک پستم لیاقتم بیشتر از یه انگه کفش کهنه نیس ... با این که می تونستم یه کوزه خوشگل باشم و رو طاقچه بلندی جا بگیرم که دست هیچ دلی بهش نرسه اصلا کاشکی دلم اینقد خاکی نبود کاشکی دلم سنگ بود ...

نظرات 6 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 03:16 ب.ظ http://4all.blogsky.com

سلام دوست عزیز مثل اینکه موضوع هردومون یکیه به ما هم سر بزن تازه شروع کردیم

سفر به اعماق اینترنت چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 03:33 ب.ظ http://explorer.blogsky.com

سلام دوست من خوش اومدی
امیدوارم اینجا موندگار بشید
با تبادل لینک موافقید؟
به ما هم سری بزنید..
موفق باشید...
بای

[ بدون نام ] یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 01:14 ب.ظ

بهار جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 01:19 ق.ظ

من که خیلی متاسفم....

سارا چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:18 ب.ظ

نثاراحمد ( نثار ) چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:43 ب.ظ

ندارم چاره زدست عشق محبت دراین دنیا
سلام دوستان عزیزم خدا کند با پیوند عشق و محبت همیشه آباد با شید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد